pol_pl_Puzzle-3w1-Ravensburger-Strazak-Sam-4882_3

Z wizytą u strażaków

Praca strażaka to nie tylko gaszenie pożarów! O tym mogły przekonać się przedszkolaki w dniu 13.06 2017 r. podczas wizyty w „Ochotniczej Straży Pożarnej ” przy  ul. Rzemieślniczej 10 . Podczas spotkania strażacy opowiedzieli dzieciom o swojej odpowiedzialnej i niebezpiecznej pracy i pomocy jaką niosą w tragicznych zdarzeniach: wypadkach drogowych, powodziach, pożarach, katastrofach,  oraz o tym jak[…]

cartoon_bus

Wycieczka do Stryszawy i Suchej Beskidzkiej

Plecaki spakowane, autokar już czeka!! Grupy IV i V wyruszają w podróż! Żegnaj „Iskierko” – nie będzie nas cały dzień. Przed nami prawdziwa wyprawa! Zaczęliśmy od wizyty w zamku w Suchej Beskidzkiej – „Mały Wawel” bardzo nam się podobał. Zwiedzaliśmy go z miłą panią przewodnik. Zamek piękny – ale jaki świetny ogród!! Biegaliśmy wszyscy –[…]

iris

Ogród Botaniczny

Grupa IV to znawcy wiosennych kwiatów. A gdzie można obejrzeć ich najwięcej? Oczywiście w Ogrodzie Botanicznym. Postanowiliśmy sprawdzić co tam kwitnie. Krótka podróż tramwajem i już byliśmy przy wielkiej bramie prowadzącej do ogrodu. Tu spotkaliśmy nasza przewodniczkę. Pani Ewa pokazała nam wszystkie pięknie kwitnące okazy, widzieliśmy rosnące banany!, piękne storczyki i roślinki „mięsożerne” – te[…]

ekolog_1

Marsz małego ekologa

Ekologia to temat bliski każdemu przedszkolakowi z „Iskierki”. We wszystkich grupach dużo rozmawia się z dziećmi o tym jak nawet mali ludzie mogą dbać o środowisko naturalne. „Zakręcaj wodę dbaj o przyrodę”, „Tu papierek, tam butelka – wrzucaj śmieci do kubełka”, „Lanie wody wyszło z mody”, „Energię oszczędzać trzeba, bo prąd nie płynie z nieba”,[…]

zielona

Zielona noc

Jest taka jedna noc w roku, którą dzieci uczęszczające do zerówki w „ISKIERCE” spędzają w przedszkolu. Również w tym roku w piątkowy wieczór z 9 na 10 czerwca okna naszego przedszkola o godzinie 19 rozbłysły światłami a w ogrodzie słychać było śmiech dzieci. Wieczór był przepiękny i wszystkim dopisywały humory. Na tarasie powitał nas Dzidziuś[…]

zdjecie13

Wycieczka do Głogoczowa

W dniu 9.06, grupy I, II oraz III udały się na wycieczkę do Głogoczowa, w której to miejscowości znajduje się słynny „Magiczny domek”. Jest to wspaniałe miejsce do wypoczynku i zabawy dla wszystkich dzieci. W ciągu pięknego, słonecznego dnia dzieci wzięły udział w ciekawych grach sprawnościowych i spędziły czas w domku bawiąc się lalkami i[…]

493933410_1_261x203_korepetycje-chemia-dabrowa-gornicza

Podróż po świecie nauki – starszaki na UP

Wycieczka na Uniwersytet Pedagogiczny w dn.6.06.2017  była dla przedszkolaków z grupy VI i VII nie lada przeżyciem. Podczas wycieczki starszaki poznały przestrzeń i funkcjonowanie Uniwersytetu, oglądały sale wykładowe i laboratoria oraz wzięły udział w prawdziwych studenckich zajęciach. Fascynująca podróż po świecie nauki zaprowadziła przedszkolaki do Instytutu Biologii i Instytutu Fizyki i Techniki. Tu w salach ćwiczeń, dzieci[…]

piknik_rodzinny

Piknik nasz super jest!

Wszyscy bawili się świetnie! Pogoda dopisała! Pani Dyrektor uroczyście powitała wszystkich gości, dzieci  zaśpiewały „Hymn piknikowy” i zaczęło się to, na co wszyscy czekają cały rok. Każda grupa w pięknych, „Iskierkowych” koszulkach stanęła koło swoich wychowawców, każde dziecko chwyciło balonik, chwila na pomyślenie życzenia  – i już masa kolorowych kulek wnosiła się wysoko, wysoko, wysoko![…]

PIKNIK RODZINNY !!!

KOCHANE DZIECI, DRODZY RODZICE!!! PIKNIK RODZINNY JUŻ ZA CHWILĘ,                                 SPĘDŹMY TEN CZAS JAK NAJMILEJ!!! Serdecznie zapraszamy Dzieci, Rodziców, Babcie i Dziadków oraz wszystkich przyjaciół „Iskierki” na coroczny Piknik Rodzinny, który odbędzie się  w sobotę 03 czerwca 2017r. w godz. 14.00 – 18.00.                                                    Jak co roku gwarantujemy wspaniałą zabawę oraz mnóstwo atrakcji miedzy innymi[…]

zdjecie4

Lajkoniku laj laj..

„Nasz Lajkonik, Ten Lajkonik Po Krakowie ciągle goni…”  W piątek 12 maja odwiedził progi naszego przedszkola. Tego bowiem dnia dzieci z grupy I uczestniczyły w warsztatach prowadzonych przez przedstawicieli Muzeum Historycznego Miasta Krakowa*. Podczas zajęć przedszkolaki poznały legendę o Lajkoniku, usłyszały wiele ciekawostek na jego temat, a także miały okazję szczegółowo obejrzeć tradycyjny strój Konika[…]